سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سرامیک

با توجه به اینکه سرامیک یکی از محصولاتی ست که کاربرد زیادی دارد و اینکه ابعاد مختلف و لعابهای گوناگونی دارد . بخاطر همین سرامیک را به دو بخش تقسیم میکنند یکی لعابدار و دیگری بدون لعاب . محصولات سرامیک نیز با توجه به درجه بندی 1-2-3 بسته بندی می شود. خرید سرامیک با توجه به متراژ تعیین شده از سمت خریدار می باشد . سرامیکها در ابعاد و سایزهای مختلفی وجود دارند که بسته به نوع سایز کاربری متفاوتی دارند . از محاسن سرامیک ها یکی اینست که مقاوم در برابر نفوذ رطوبت می باشد و دیگر اینکه در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و دوام رنگ دارد . کاربرد در سطوح بزرگ و تنوع رنگ و طرح و بافت ( تنوع تولید در هر موردی ) . عایق رطوبتی و صوتی و مقاوم در برابر جذب آلودگی و دیگر اینکه مقاوم در برابر آتش که هیچ تغییر و شکل در آن رخ نمی دهد . نصب سرامیک در دو روش صورت انجام می‌گیرد که: 

نصب سرامیک روی کف با ملات سیمان :

ملات سیمان همراه پودر سنگ و چسب پودری که حتی الامکان از چسب بتن استفاده شود . ابتدا باید ترازبندی و زیرسازی انجام بشه و بعد عملیات نصب انجام بشه . زیرسازی را توسط ترازبندی آماده سازی کرده و با نرمه سیمان سفید ، پودر سنگ و چسب پودر سرامیک چسبیده می شود . سرامیک را در مکانهای عمومی ، صنعتی ، مسکونی و ... استفاده می‌کنند و کاربرد زیادی دارند . تنوع طرح ، رنگ و ابعاد در این محصولات زیاد می باشد . 

سرامیک مرمریت کرم با ابعاد 30*60 و با کیفیت درجه دو

خرید سرامیک مرمر کرم با ابعاد 30*60 و کیفیت درجه مناسب بدنه می باشد . گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت محصولات کاشی سرامیک خود را در سایت فروشگاهی خود به معرض فروش گذاشته است و دارای طرح مرمریت می باشد .. خطوط روی سرامیک کرمی رنگ و برش معمولی میباشد .